Ilustracija zaštitnog znaka web servisa naKlik kako viri iza naslova

Tvoj biznis je savršen: Evo šta ti možda nedostaje?

Kada se dođe do prave biznis ideje, čini se da se svi putevi otvaraju sami od sebe. Ali onaj koji se poslednji otvori jeste put do uspeha. To je duga, strma i teška staza, pa se često čini da je privatno poslovanje jedna neprekidna borba u kojoj te napadaju sa svih strana. Saznaj kako da iz ove bitke izađeš kao pobednik jer je tvoj biznis definitivno nešto za šta svako treba da čuje.

Kako voditi uspešan biznis?

Stari ratnici su imali jedno važno pravilo – u osvajanje se ne ide bez unapred osmišljenog plana. Isto je i sa biznisom – nijedan poznati brend nije postao poznat preko noći, ma koliko oni govorili o tome kako su imali dosta sreće i kako su predodređeni za uspeh.

Međutim, za razliku od odlaska u bitku, nikada nije kasno pripremiti se za osvajanje tržišta, čak i ako si već nekoliko godina u poslu.

Lavirint privatnog preduzetništva: Šta bih mogao bolje?

Ako se pitaš kako da poboljšaš prodaju ili zašto niko ne traži tvoje usluge, odgovori iskreno na sledeća pitanja:

  • Kakvo je tvoje prisustvo na internetu?
  • Imaš li pregledan, ažuriran i brz sajt sa primamljivim fotografijama i jasnom porukom?
  • Da li znaš gde treba da plasiraš svoj proizvod?
  • Znaš li ko su ti kupci?
  • Da li ti treba webshop?
  • Mogu li te potencijalni kupci lako pronaći na Google-u?
  • Znaš li gde sve možeš postaviti svoju reklamu?
  • Služiš li se podacima iz Google analitike?
  • Umeš da vodiš kampanju do svojih kupaca?
  • Da li pratiš svoju konkurenciju?

Ako je odgovor na barem jedno od ovih pitanja ne, ostani sa nama i prati ove korisne savete koji ti mogu pomoći da usavršiš svoje poslovanje.

Znaš li koji je najisplativiji biznis?

Novinarski portali se svake godine utrkuju da daju svoj komentar na ovo pitanje, a prava istina nikada nije otkrivena.
Jednostavno je – odgovor na ovo pitanje ne postoji. Svaki biznis je isplativ, ako se dobro isplanira. O tome svedoče i neke od najvećih kompanija na svetu, kao što su – Nike, Ikea, Amazon, Charlie Muffin toalets i mnogi drugi. Tvoja biznis ideja je dobra kao i sve ostale, potrebno je da znaš na koji način ćeš je ostvariti.

Postoji li privatni biznis sa malo ulaganja?

U biznis ne treba ulagati mnogo, nego dovoljno i pametno. Svi misle da je potrebno odvojiti basnoslovne sume novca kako bi započeli sopstveni biznis. Međutim, kada se pažljivo osmisli način na koji će se firma plasirati na tržište, razlika u budžetima postaje drastična. Odvoj vremena i isplaniraj koje investicije su najbolje za tvoj posao, a mi ćemo ti dati nekoliko predloga kako da najbolje iskoristiš mogućnosti interneta. Na taj način ćeš uspeti da optimizuješ svoje troškove i da olakšaš zaradu. 

Zapamti: Uspešni biznisi su počeli sa pametnim ulaganjima, jer su znali gde da potroše svoj novac.

Kako da moje preduzeće napreduje?

Privatno preduzeće treba voditi malim koracima. Naš cilj je da te kroz ove kratke, ali korisne tekstove upoznamo sa svim opcijama koje možeš odmah primeniti u svom poslovanju. Bilo da započinješ novi biznis ili doživljavaš krizu u poslovanju, važno je ne odustati od borbe jer tvoj trud treba da se isplati. Fokusiraj se, isplaniraj i istraj u svojim namerama!

Savršen biznis plan: Zašto moraš uvrstiti izradu web sajta i troškove marketinga u njega?

Koliko si puta čuo da ti trebaju Facebook i Instagram profil čime god da se baviš? Ali, šta ako ti neke druge opcije mogu doneti veću zaradu?

Prilikom izrade biznis plana za svoju firmu, potrebno je posebno obratiti pažnju na način na koji želiš da se promovišeš kako bi izbegao nepotrebne troškove. Plan poslovanja obuhvata i plan promovisanja, a ovi tekstovi će ti pomoći da saznaš kako napraviti plan promovisanja u kojem je uspeh zagarantovan.

Marketing strategija: Dobra reklama za firmu, je pola posla

Posao oko otvaranja i vođenja firme je ogroman stres. Kada završiš sa svim administrativnim tehnikalijama, shvatiš da se ponovo nalaziš pred ulaskom u gustu i mračnu šumu, a pitanja se sama nameću:

  • Kako se promovisati?
  • Kako poboljšati prodaju?
  • Na koji način privući kupce?

Sve ovo je mnogo lakše kada se oglašavanje započne sa internet marketingom. Dostupno ti je više podataka, pa ćeš moći bolje da raspolažeš svojim budžetom. Pojedine opcije su potpuno besplatne, kao što je to prijava na Google Moje preduzeće (Google My Business), vođenje Facebook i Instagram stranice i slično.

U narednim tekstovima, otkrićemo ti tajne digitalnog marketinga i online poslovanja koje niko drugi nije hteo.

Osnovno pravilo svakog uspešnog biznisa: Nijedan plan nije uklesan u kamenu

Znaš li koliko je sjajnih vojničkih strategija odletelo u plamen u ključnim trenucima borbe? Čak i kada napraviš dobar plan za svoje preduzeće, to ne znači da ga se moraš slepo držati. Načini poslovanja se stalno menjaju i jako je teško držati korak, posebno u modernom svetu preduzetništva.

Internet je napravio pravu erupciju transformacija u dosadašnjem načinu poslovanja i zadao nove izazove, ali i otvorio nove mogućnosti koje treba iskoristiti. Mi ćemo nastojati ne samo da ti ukažemo na promene, već i da ti pokažemo na koji način možeš praktično iskoristiti sav potencijal interneta, digitalnog marketinga i online načina poslovanja.

Naravoučenije: Za dobar i uspešan biznis je potrebno dosta vremena, ali i strategija koja će konkurenciju ostaviti iza tebe. Vreme je da osvežiš svoj biznis plan i da iskoristiš sve mogućnosti interneta, a mi ćemo ti otkriti sve tajne web sajta i online oglašavanja o kojima drugi ćute.

Svakog četvrtka uz jutarnju kafu možeš dobiti praktične savete koji će ti pomoći da svoj biznis postaviš u najboljem svetlu. Prijavi se na naš njuzletter i novi tekst ćete sledeće nedelje sačekati u inboksu.

Ilustracija zaštitnog znaka web servisa naKlik  kako drži dasku na kojoj piše "Pratite nas!"

0 %s Komentara

Pošalji komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pročitajte još

Share This