Web servisi na klik

HELP DESK aplikacija

Detaljan opis mogućnosti Help Desk aplikacije za podršku uz pomoć tiketa

Ažurirano

Avg 28, 2018 Web servisi na klik

Kategorije

Tehnička podrška Poboljšanje usluga

Izrada sajta NaKlik - Izbor gotovih šablona
Izrada sajta NaKlik - Izbor gotovih modula
Izrada sajta NaKlik - Podešavanje razmaka
Izrada sajta NaKlik - Podešavanje teksta

O servisu

Odgovarajte na pitanja korisnika i pružite im podršku uz pomoć tiketa. Aplikacija koju i mi korisitmo za odgovore na pitanja i pružanje pomoći pri korišćenju naših usluga. Analizirajte pitanja i poboljšajte i unapredite vaše poslovanje Kreiranjem tiketa, pored toga što može da postavi pitanje, klijent ima mogućnost da izabere prioritet (nizak, srednji, visok, hitno) i sketor kome je njegovo pitanje upućeno (finansije, podrška, reklamacije…). Može da dodaje slike i da formatira tekst Prilikom kreiranja tiketa klijent automatski dobjia ponuđene odgovore iz Baze znanja u zavisnosti od onoga šta kuca Integrisan sistem sa Bazom znanja, delom za najčešće postavljena pitanja i odgovore gde sami kreirajte kategorije, veze, slike, tekstove, video i objašnjenja za vaše korisnike da bi lako i jednostavno pronašli odgovor na pitanje. Takođe, imaju mogućnost pretrage ili izbora po kategrojama ili da izaberu najinteresantnije, sa najvećim brojem pregleda, ili povezane tekstove Defnišite kroz aplikaciju da li je neophodno da se vaši klijenti registruju pre nego što pošalju tiket. Omogućite im registraciju preko aplikacije ili preko društvenih mreža Definišite sektore (finansije, podrška, nabavka…), uloge zaposlenih i dodelite im privilegije Mogućnost chat-a sa klijentom kroz aplikaciju ili preko Facebook-a (nije isto što i naš Chat web servis; ovaj chat je samo i isključivo za podršku za klijente koji posete stranicu sa Bazom znanja) Pratite obaveštanja o aktivnostima (novi tiket, dodeljen tiket, odgovor na tiket) i statuse svih tiketa po prioritetu, kreirajte i šaljite obaveštenja, podešavajte aplikaciju onako kako to vama najviše odgovara

Mogućnosti & Benefiti

Potpuna sloboda

Sami birate vreme kada ćete odgovoriti u zavisnosti od prioriteta tiketa

Automatsko dodeljivanje i automatsko zatvaranje tiketa

Unos napomene za svaki tiket ili za svakog klijenta

Brzo i jednostavno

Odgovor na tiket preko emaila, gde sva konverzacija ostaje vidljiva na tiketu

Povratne informacije klijenata uz mogućnost ocenjivanja usluge

Kreirajte email šablone i podesite automatsko slanje obaveštenja

Jednostavna i laka integracija sa bilo kojim web sajtom

Podešavanje prema vašim potrebama

Postavite vaš logo, menjajte boje, definišite tekst zaglavlja, glavni tekst i tekst donjeg dela (footer-a) Podesite vreme za automatsko zatvaranje tiketa i  definišite bezbednosne pristupe

inovativan pristup mnoštvo novih mogućnosti

Imate pitanje ili predlog

Cenimo vaše mišljenje i rado ćemo Vam odgovoriti

Trudimo se da budemo još bolji

Web Dodaci

Još više mogućnosti za promovisanje vaših proizvoda ili usluga. Za korisnike koji već imaju aktivan paket, spremili smo brojne Web dodatke

Linum Internet Solution d.o.o.
Hajduk Stankova 2
11000 Beograd
PIB: 108889775
MB: 21088030

Radno vreme:
Pon - Pet: 9 - 17h
Subota: 9 - 14h

Kontakt telefon

060 444 68 16

Copyrights © 2018 All Rights Reserved