Web servisi na klik

HELP DESK aplikacija

Detaljan opis mogućnosti Help Desk aplikacije za podršku uz pomoć tiketa

Ažurirano

Avg 28, 2018
Web servisi na klik

Kategorije

Tehnička podrška
Poboljšanje usluga

Izrada sajta NaKlik - Izbor gotovih šablona
Izrada sajta NaKlik - Izbor gotovih modula
Izrada sajta NaKlik - Podešavanje razmaka
Izrada sajta NaKlik - Podešavanje teksta

O servisu

Odgovarajte na pitanja korisnika i pružite im podršku uz pomoć tiketa. Aplikacija koju i mi korisitmo za odgovore na pitanja i pružanje pomoći pri korišćenju naših usluga

Analizirajte pitanja, poboljšajte i unapredite vaše poslovanje. Kreiranjem tiketa, pored toga što može da postavi pitanje, klijent ima mogućnost da izabere prioritet (nizak, srednji, visok, hitno) i sketor kome je njegovo pitanje upućeno (finansije, podrška, reklamacije…). Može da dodaje slike i da formatira tekst

Prilikom kreiranja tiketa klijent automatski dobjia ponuđene odgovore iz Baze znanja u zavisnosti od onoga šta kuca Integrisan sistem sa Bazom znanja, delom za najčešće postavljena pitanja i odgovore gde sami kreirate kategorije, veze, slike, tekstove, video i objašnjenja za vaše korisnike da bi lako i jednostavno pronašli odgovor na pitanje. Mogućnost pretrage ili izbora po kategrojama ili izabor najinteresantnije ili povezane tekstove

Defnišite kroz aplikaciju da li je neophodno da se vaši klijenti registruju pre nego što pošalju tiket. Omogućite im registraciju preko aplikacije ili preko društvenih mreža

Definišite sektore (finansije, podrška, nabavka…), uloge zaposlenih i dodelite im privilegije

Mogućnost chat-a sa klijentom kroz aplikaciju ili preko Facebook-a (nije isto što i naš Chat web servis; ovaj chat je isključivo za podršku za klijente koji posete stranicu sa Bazom znanja)

Pratite obaveštanja o aktivnostima (novi tiket, dodeljen tiket, odgovor na tiket) i statuse svih tiketa po prioritetu, kreirajte i šaljite obaveštenja, podešavajte aplikaciju onako kako to vama najviše odgovara

Mogućnosti & Benefiti

Potpuna sloboda

Sami birate vreme kada ćete odgovoriti u zavisnosti od prioriteta tiketa

Automatsko dodeljivanje i automatsko zatvaranje tiketa

Unos napomene za svaki tiket ili za svakog klijenta

Brzo i jednostavno

Odgovor na tiket preko emaila, gde sva konverzacija ostaje vidljiva na tiketu

Povratne informacije klijenata uz mogućnost ocenjivanja usluge

Kreirajte email šablone i podesite automatsko slanje obaveštenja

Jednostavna i laka integracija sa bilo kojim web sajtom

Podešavanje prema vašim potrebama

Postavite vaš logo, menjajte boje, definišite tekst zaglavlja, glavni tekst i tekst donjeg dela (footer-a) Podesite vreme za automatsko zatvaranje tiketa i  definišite bezbednosne pristupe

Nemate Web Sajt?

Pogledajte zašto su Web servisi na klik baš za vas,
izaberite paket i registrujte se

Želite internet oglašavanje?

Pogledajte kako možete da promovišete vaše proizvode
ili usluge na Google-u, Facebook-u, Instagramu…

inovativan pristup i mnogo novih mogućnosti

Imate pitanje ili predlog

Cenimo vaše mišljenje i rado ćemo Vam odgovoriti

Trudimo se da budemo još bolji

Web Dodaci

Za korisnike koji već imaju aktivan Web paket, spremili smo brojne Web dodatke za internet marketing. Još više mogućnosti za oglašavanje, promociju i reklamiranje vaših proizvoda ili usluga

Linum Internet Solution d.o.o.
Zvečanska 11
11000 Beograd
PIB: 108889775
MB: 21088030

Radno vreme:

Pon - Pet: 9 - 17h
Subota: 9 - 14h

Kontakt telefoni:

Pišite nam i direktno na:

Copyrights © 2018 All Rights Reserved